- Azərbaycan dilini səlis bilməli,aydın nitq qabiliyyəti olmalıdır
- Sosial şəbəkələrdə işləməyi bilməli və bacarmalıdır
- Ünsiyyət qurma və yüksək təqdimat bacarığı
- Yeni ideyalara malik olma və təşəbbüskarlıq qabiliyyəti
- Kompüter proqramlarında (MC OFFİCE) sərbəst işləmək
-Məsuliyyətli, dinamik, səlis danışıq qabiliyyəti olan, özünə inamlı şəxslər müraciət edə bilər
-Uyğun namizədlər öz cv-lərini [email protected] ünvanına göndərə bilər.
İş haqqında
Elanı dostlarınla bölüş
-Kadrların seçim prosesinin aparılması -İşgüzar görüşlərin yüksək səviyyədə həyata keçirilməsi. -İnzibati prosedurların planlaşdırılması - Yeni kadrların işinə nəzarət etmək
-Daxil olan zənglərə cavab verilməsi və yönləndirilməsi -Emailə daxil olan CV lərin cavablandırılması -İşgüzar görüşlərin yüksək səviyyədə həyata keçirilməsi -Görülən işlərlə bağlı hesabatların
Şirkətin iş sisteminə uyğun yeni kadrların seçimi, hazırlanması, öyrədilməsi və ofis daxili idarəçilik, təşkilatçılığı yüksək səviyyədə aparacaq mütəxəssis kadrlara üstünlük veriləcək. İş ofisdən
– İşçilərin seçimi; – İşə qəbul sənədlərinin hazır lanması; – Heyətin idarə olunması və təşkili; – Kadr prosesləri və sənəd dövriyyəsi; – İşçilərin inkişafı və motivasiyası; – Kollektivdə sağlam
преподавание немецкого языка в группах и индивидуально свободный график Самостоятельно формируете свой график Если Вы уверенны в своей квалификации и опыте, и желаете передать свои знания и навыки
Baş ofisə məlumat meneceri üzrə kadrlar tələb olunur. Vəzifə: - Ofis daxilində məhsulların müştərilərə düzgün təqdimatının aparılması; - İş sisteminə uyğun yeni kadrların hazırlanması; - Onlayn
İş haqqında məlumat: - Daxil olan zənglərin qəbulu və yönləndirilməsi; - Müraciət edən şəxslərə düzgün məlumatların verilməsi; - İstehsalatın təqdimatı və satışa yönləndirilməsi; - Kadrların