Bölmələr

Vəzifə: CALL-CENTER üzrə menecer

Tarix: 30-10-2018, 09:44 | Baxılıb: 471
İş haqqında
Yaş həddi 25 - 40 yaş arası
Təhsil Ali
İş təcrübəsi 3 ildən 5 ilə qədər
İş saatı
- İşin düzgün və keyfiyyətdə olmasını təmin etmək 
- Müştərilərə operativ və keyfiyyətli xidmət göstərilməsini təmin etmək 
- Call-Center heyyətinin nizam-intizam və daxili prosedur qaydalarına müvafiq olmaqla fəaliyyət göstərməsini təmin etmək 
- Proqram təminatının iş proseslərinə uyğun olaraq qurulmasında və tənzimlənməsində təklif və hesabatlar hazırlamaq 
- İşə yeni qebul edilən operatorlara təlimlərin keçirilməsi və adaptasiya prosesinin təşkil edilməsi 
- Həftəlik və aylıq hesabatların hazırlanaraq rəhbərliyə təqdim edilməsi 
- İş qrafiki: 09:00-dan 18:00-dək 
- Rəqabət yönlü və artma istiqamətli əmək haqqı 
- Pozitiv və inkişafa meylli işçi kollektivi 
- Təlim və inkişaf proqramlarına cəlb olunma 
- İşçi heyyətinin idarə olunması və proseslərin optimallaşdırılması baxımından ciddi təcrübə

- Ali Təhsil
- Call Center sisteminin qurulmasında iştirak etmiş olmalı
- Call Center qrupunun rəhbəri olaraq minimum 2 il iş təcrübəsi
- Satış bacarığının olması
- Rus dili üzrə biliklər (İngilis dili arzuolunandır)
- Səlis danışıq qabiliyyəti olmalı
- İdarəedicilik və problem həll etmə bacarığı olmalı
- Layihə hazırlamaq və hesabat vermək qabiliyyəti olmalı
- Yeniliklərə açıq və inkişafa meyilli olmalı

Müraciət etmək istəyənlər CV-lərini mütləq şəkildə mövzu hissəsinə "Call Center Manager" yazaraq cv@166.azünvanına göndərə bilər. Müraciət yalnız CV vasitəsiylədir, xahiş olunur zəng etməyin.