Namizəd üçün tələblər
Ali təhsilli;
20-25 yaş arası xanım namizədlər;
1 C proqramında biliklərinin olması arzuolunandır;
MS Office proqramlarını əla səviyyədə idarə etmək qabiliyyəti olmalı;
Əmək qanunvericiliyi ilə bağlı bilik və iş təcrübəsi;
İşçilərin işə qəbulu, işdən azad edilməsi,ezamiyyət və məzuniyyət sənədlərinin işlənilməsi;
Əmək kitabçalarında qeydlərin aparılması;
Əmək müqavilələrinin tərtibi;
Elektron hökümət portalına dəyişikliklərin işlənilməsi ;
Əmrlərin yazılması;
Razılaşmaların tərtibi;
İşçilərdən izahatların alınması, qeydiyyatının aparılması;
Tabellərin yoxlanılması və tərtibi;
Məsulliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə malik olmalı;
Kollektivdə işləmək bacarığı;
Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqları vaxtında və layiqincə yerinə yetirmək.
Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər mövzü yerində “İnsan resursları üzrə operator” qeyd edərək CV formasını [email protected] elektron ünvanına göndərməklə müraciət edə bilərlər.
İş haqqında
Elanı dostlarınla bölüş
İş barədə məlumat İş saatları: həftənin 5 günü – 09:00-18:00; İstirahət günü: şənbə və bazar; Əmək məcəlləsinə uyğun sənədləşmə; Nahar fasiləsi: 12:00-13:00; Əmək haqqı-500 AZN İşçinin işə
IŞ haqqında. İş öyrədilir •Maarifləndirmə, Məlumatlandırma. •Daxil olan zənglərin qəbulu və yönləndirilməsi •Müraciət edən şəxslərə düzgün məlumatların verilməsi; •Kadrların yönləndirilməsi və s.
Şirkətin baş ofisinə sosial satışda bacarıqlı və təcrübəli şəxslər tələb olunur. - İstehsalın düzgün tanıtımı - Satışların artırılması üçün texnologiyaların tətbiqi - Sosial təqdimatların düzgün
IŞ haqqında. İş öyrədilir •Maarifləndirmə, Məlumatlandırma. •Daxil olan zənglərin qəbulu və yönləndirilməsi •Müraciət edən şəxslərə düzgün məlumatların verilməsi; •Kadrların yönləndirilməsi
Ginekoloq kimi çalışan və ya təqaüddə olan şəxslər üçün iş şansı təklif edirik. Bu sahədə professional fəaliyyəti olan, pasiyent kütləsi olan, tanıtımı, marifləndirməyi bacaran ginekoloqlar müraciət
IŞ haqqında. İş öyrədilir •Maarifləndirmə, Məlumatlandırma. •Daxil olan zənglərin qəbulu və yönləndirilməsi •Müraciət edən şəxslərə düzgün məlumatların verilməsi; •Kadrların yönləndirilməsi