Turizm sahəsi üzrə vakansiya
İş barədə məlumat;
- amadeyus kurslarını bitirməsi və tur menecer kimi təcrübəyə malik olması arzu olunandır;
- müxtəlif istiqamətlər üzrə fərdi və qrup turlarının hazırlanması
- müştərilərdən gələn sorğuların vaxtında və işgüzar formada cavablandırılması
- müştərilərlə yüksək səviyyəli münasibətlərin qurulması;
- sosial şəbəkələr üzərindən sorğuların cavablandırılması;
- mövsimə və tələbə uyğun turların axtarılması və reklam bölməsinə ötürülməsi;
- İş saatları: 09:00–19:00;
- İstirahət günü - bazar günü
- Əmək haqqı şəxsin təcrübə və bacarıqlarına görə dəyişə bilər
namizədə tələblər;
- tur menecer kimi turizm sahəsində ən azı 3 il iş təcrübəsinə malik olmaq
- azərbaycan,ingilis və rus dillərini yüksək səviyyədə bilmək;
- səlis və işgüzar danışıq bacarığına malik olmaq
- yüksək ünsiyyət qurma bacarığına malik olmaq
- məsuliyyətli və diqqətli olmaq
- gülərüz və özünə qarşı tələbkar olmaq
- vaxtın idarəolunması bacarığına malik olmaq
- mühitə tez uyğunlaşmaq və komandada işləmə qabiliyyətinə malik olmaq;
- amadeyus proqramlarını bilməli;
- aylıq məvacib 400-1000 azn
sizdən xahiş edirik vakansiyanın tələblərinə uyğun gəldiyiniz zaman [email protected] CV göndərəsiniz.
Qeyd şəkilsiz CV baxılmır.
- sorgu zamanı vakansiyaya uyğun gələn namizədlər ofisə dəvət olunacaqlar;
İş haqqında
Elanı dostlarınla bölüş
IŞ haqqında. İş öyrədilir •Maarifləndirmə, Məlumatlandırma. •Daxil olan zənglərin qəbulu və yönləndirilməsi •Müraciət edən şəxslərə düzgün məlumatların verilməsi; •Kadrların yönləndirilməsi və s.
Satış sahəsində bacarıqlı, potensiallı şəxslərə iş təklif edirik. İş ofisdən idarə olunur və tam öyrədilir. Qrafik: 10:00-18:00. Məhsulların müştərilərə düzgün təqdimatı, tələbatın aşkarlanması,
Şirkətin istehsalatına uyğun müştəri bazasının formalaşdırılması; Onlayn müştərilərlə əlaqələrin düzgün qurulması; Tanıtım və reklamların texnologiyaya uyğun aparılması; Bu sahədə yeni kadrların
IŞ haqqında. İş öyrədilir •Maarifləndirmə, Məlumatlandırma. •Daxil olan zənglərin qəbulu və yönləndirilməsi •Müraciət edən şəxslərə düzgün məlumatların verilməsi; •Kadrların yönləndirilməsi və s.
İş sistemi: Brendin bazarda düzgün təqdimatının aparılması; Texnologiyaya uyğun satışın artırılması; Sosial şəbəkələrdə iş sistemi və istehsalatın tanıtımı; Bu sahəyə yeni kadrların hazırlanması. İş