- Ali təhsil
- Banklarda İT sahəsində ən azı 3 il iş təcrübəsi
- Microsoft texnologiyaları üzrə iş təcrübəsi: Windows 7-8.1, Windows Server 2008/2012,
Terminal Server, MS Active Directory, DNS, DHCP, WSUS
HP,IBM və Dell server avadanlıqları üzrə iş təcrübəsi
- Yedəklənmə texnologiyaları üzrə təcrübə: Symantec, Veeam Backup&Replication
- Virtualaşma üzrə iş təcrübəsi: VMware Vcenter, ESXi 5.5 - 6
- Antivirus sistemləri ilə iş təcrübəsi
- İnfrastrukturun planlaşdırılması, inkişafı və yeni avadanlıqların alınmasını təşkil etmək bacarığı
olmalı
- Dil bilikləri
- Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq
- Ünsiyyətqurma və komandada işləmək bacarığı
- Analitik təhlil bacarığı
- Operativlik bacarığı
- İşə yaradıcı yanaşmalı, yeni ideyalara malik olmalı
Xahiş olunur yalnız “Bank Avrasiya” ASC-nin CV formasını doldurub [email protected]
ünvanına göndərəsiniz.
CV-ni göndərərkən email-ın mövzu hissəsində Sistem Administratoru vəzifəsini qeyd etməyiniz xahiş olunur, əks halda CV-lər qəbul edilməyəcək.
İş haqqında
Elanı dostlarınla bölüş
- преподавание офисных программ индивидуально и в мини группах - Разработка программ обучения - Свободный график работы
Müştəri zənglərinin cavablandırılması və kompaniyalar haqqında müştərilərin tam olaraq məlumatlandırılması Məlumatların dolğun şəkildə təqdim olunması Təqdim olunan müştəri bazası əsasında
Öz bacarıqlarından istifadə edib, öz işini qurmaq istəyən şəxslər üçün Xarici Şirkətin baş ofisində sizə şans yaradırıq. Yüksək sərmayəyə, məkan açmağa və s. ehtiyac olmadan ofis daxilindən idarə edə
Şirkətin iş sisteminə uyğun yeni kadrların seçimi və hazırlanması; Əvvəlki kadrların inkişafı üçün təlimatların keçirilməsi; İstehsalatın texnologiyaya uyğun satışını həyata keçirmək; Komandanın
Şirkətin iş sistemi və istehsalatının sosial şəbəkələrdə reklamını təşkil etmək; İstehsalatın texnologiyaya uyğun satışını həyata keçirmək; Onlayn müraciətlərin vaxtında və düzgün cavablandırılması;