- Ali Təhsil
- Call Center sisteminin qurulmasında iştirak etmiş olmalı
- Call Center qrupunun rəhbəri olaraq minimum 2 il iş təcrübəsi
- Satış bacarığının olması
- Rus dili üzrə biliklər (İngilis dili arzuolunandır)
- Səlis danışıq qabiliyyəti olmalı
- İdarəedicilik və problem həll etmə bacarığı olmalı
- Layihə hazırlamaq və hesabat vermək qabiliyyəti olmalı
- Yeniliklərə açıq və inkişafa meyilli olmalı
Müraciət etmək istəyənlər CV-lərini mütləq şəkildə mövzu hissəsinə "Call Center Manager" yazaraq [email protected]ünvanına göndərə bilər. Müraciət yalnız CV vasitəsiylədir, xahiş olunur zəng etməyin.
İş haqqında
Elanı dostlarınla bölüş
- преподавание офисных программ индивидуально и в мини группах - Разработка программ обучения - Свободный график работы
Müştəri zənglərinin cavablandırılması və kompaniyalar haqqında müştərilərin tam olaraq məlumatlandırılması Məlumatların dolğun şəkildə təqdim olunması Təqdim olunan müştəri bazası əsasında
Öz bacarıqlarından istifadə edib, öz işini qurmaq istəyən şəxslər üçün Xarici Şirkətin baş ofisində sizə şans yaradırıq. Yüksək sərmayəyə, məkan açmağa və s. ehtiyac olmadan ofis daxilindən idarə edə
Şirkətin iş sisteminə uyğun yeni kadrların seçimi və hazırlanması; Əvvəlki kadrların inkişafı üçün təlimatların keçirilməsi; İstehsalatın texnologiyaya uyğun satışını həyata keçirmək; Komandanın
Şirkətin iş sistemi və istehsalatının sosial şəbəkələrdə reklamını təşkil etmək; İstehsalatın texnologiyaya uyğun satışını həyata keçirmək; Onlayn müraciətlərin vaxtında və düzgün cavablandırılması;