- Ali Təhsil
- Call Center sisteminin qurulmasında iştirak etmiş olmalı
- Call Center qrupunun rəhbəri olaraq minimum 2 il iş təcrübəsi
- Satış bacarığının olması
- Rus dili üzrə biliklər (İngilis dili arzuolunandır)
- Səlis danışıq qabiliyyəti olmalı
- İdarəedicilik və problem həll etmə bacarığı olmalı
- Layihə hazırlamaq və hesabat vermək qabiliyyəti olmalı
- Yeniliklərə açıq və inkişafa meyilli olmalı
Müraciət etmək istəyənlər CV-lərini mütləq şəkildə mövzu hissəsinə "Call Center Manager" yazaraq [email protected]ünvanına göndərə bilər. Müraciət yalnız CV vasitəsiylədir, xahiş olunur zəng etməyin.
İş haqqında
Elanı dostlarınla bölüş
IŞ haqqında. İş öyrədilir •Maarifləndirmə, Məlumatlandırma, •Daxil olan zənglərin qəbulu və yönləndirilməsi •Müraciət edən şəxslərə düzgün məlumatların verilməsi; •Qeydiyyat işlərinin həyata
Məhsulların xüsusi texnologiya ilə reklam və təqdimatını aparmaq; Satışların artırılması; Onlayn reklamların yaradılması; Komanda işinin təşkili. İş ofisdən idarə olunur və tam öyrədilir.
Şirkətin iş sisteminə uyğun yeni kadrların seçimi, Satışların artırılması üçün layihələrin tərtibi, Onlayn reklamları düzgün idarə etmək, Komanda işinin təşkili və idarə olunması. İş ofisdən idarə
Vəzifə: Şirkətin istehsalatının satışını xüsusi texnologiya ilə aparmaq; Satışların artırılması üçün yeni layihələrin icrası; Onlayn tanıtım və reklam işlərini aparmaq; Müraciətlərin vaxtında və
-Daxil olan zənglərə cavab verilməsi -Göstərilən işlərin vaxtında yerinə yetirməsi -Müəssisənin işi və məhsulu barədə məlumatlandırmaq -Gələn CV müraciətlərinin cavablandırılması