- Ali Təhsil
- Call Center sisteminin qurulmasında iştirak etmiş olmalı
- Call Center qrupunun rəhbəri olaraq minimum 2 il iş təcrübəsi
- Satış bacarığının olması
- Rus dili üzrə biliklər (İngilis dili arzuolunandır)
- Səlis danışıq qabiliyyəti olmalı
- İdarəedicilik və problem həll etmə bacarığı olmalı
- Layihə hazırlamaq və hesabat vermək qabiliyyəti olmalı
- Yeniliklərə açıq və inkişafa meyilli olmalı
Müraciət etmək istəyənlər CV-lərini mütləq şəkildə mövzu hissəsinə "Call Center Manager" yazaraq [email protected]ünvanına göndərə bilər. Müraciət yalnız CV vasitəsiylədir, xahiş olunur zəng etməyin.
İş haqqında
Elanı dostlarınla bölüş
İş ofisdən idarə olunur və tam öyrədilir. Zənglərin cavablandırılması; Onlayn müraciətlərin vaxtında və düzgün cavablandırılması; Səhifənin idarə olunması; Satışların artırılması; Yeni kadrların
IŞ haqqında. İş öyrədilir •Maarifləndirmə, Məlumatlandırma. •Daxil olan zənglərin qəbulu və yönləndirilməsi •Müraciət edən şəxslərə düzgün məlumatların verilməsi; •Kadrların yönləndirilməsi və s.
преподавание иврита в группах и индивидуально свободный график Самостоятельно формируете свой график Высылайте свое резюме на e-mail: [email protected] По всем вопросам обращайтесь по тел.: (070)
- преподавание офисных программ индивидуально и в мини группах - Разработка программ обучения - Свободный график работы
преподавание Испанского языка в группах и индивидуально свободный график - самостоятельно формируете свой график Если Вы уверенны в своей квалификации и опыте, и желаете передать свои знания и навыки