- Ali Təhsil
- Call Center sisteminin qurulmasında iştirak etmiş olmalı
- Call Center qrupunun rəhbəri olaraq minimum 2 il iş təcrübəsi
- Satış bacarığının olması
- Rus dili üzrə biliklər (İngilis dili arzuolunandır)
- Səlis danışıq qabiliyyəti olmalı
- İdarəedicilik və problem həll etmə bacarığı olmalı
- Layihə hazırlamaq və hesabat vermək qabiliyyəti olmalı
- Yeniliklərə açıq və inkişafa meyilli olmalı
Müraciət etmək istəyənlər CV-lərini mütləq şəkildə mövzu hissəsinə "Call Center Manager" yazaraq [email protected]ünvanına göndərə bilər. Müraciət yalnız CV vasitəsiylədir, xahiş olunur zəng etməyin.
İş haqqında
Elanı dostlarınla bölüş
IŞ haqqında. İş öyrədilir •Maarifləndirmə, Məlumatlandırma. •Daxil olan zənglərin qəbulu və yönləndirilməsi •Müraciət edən şəxslərə düzgün məlumatların verilməsi; •Kadrların yönləndirilməsi və s.
Satış sahəsində bacarıqlı, potensiallı şəxslərə iş təklif edirik. İş ofisdən idarə olunur və tam öyrədilir. Qrafik: 10:00-18:00. Məhsulların müştərilərə düzgün təqdimatı, tələbatın aşkarlanması,
Şirkətin istehsalatına uyğun müştəri bazasının formalaşdırılması; Onlayn müştərilərlə əlaqələrin düzgün qurulması; Tanıtım və reklamların texnologiyaya uyğun aparılması; Bu sahədə yeni kadrların
IŞ haqqında. İş öyrədilir •Maarifləndirmə, Məlumatlandırma. •Daxil olan zənglərin qəbulu və yönləndirilməsi •Müraciət edən şəxslərə düzgün məlumatların verilməsi; •Kadrların yönləndirilməsi və s.
İş sistemi: Brendin bazarda düzgün təqdimatının aparılması; Texnologiyaya uyğun satışın artırılması; Sosial şəbəkələrdə iş sistemi və istehsalatın tanıtımı; Bu sahəyə yeni kadrların hazırlanması. İş