- Müvafiq sahə üzrə ali təhsil (Maliyyə, Mühasibat uçotu);
- Mühasibatlıq sahəsində minimum 3 il iş təcrübəsi;
- “Mühasibat uçotu haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununu, Maliyyə hesabatlarının Beynəlxalq Standartlara əsasən mühasibat uçotunun aparılması qaydalarını, maliyyə, vergi və digər hesabatların tərtib edilməsi qaydalarını bilməli;
- Xüsusi analitik düşüncə və təqdim etmə bacarıqları;
- Peşəkar səviyyədə Microsoft Office proqramlarını(xüsusilə Excel) bilməli;
- Dil bilikləri: rus dili arzuolunandır;
- Yaş həddi: 26-40 aralığı;
- Xanım namizədlərə üstünlük veriləcəkdir.
İş haqqında
Elanı dostlarınla bölüş
-Vergi qanunvericiliyini bilmək; -Bütün vergi hesabatlarını ( Mənfəət, gəlir, sadələşmiş, ÖMV, Vahid hesabat, ƏDV ) mükəmməl bilmək; -Ticarət, istehsal, mal-material alışı və satışı sahələrində
IŞ haqqında. İş öyrədilir •Maarifləndirmə, Məlumatlandırma, •Daxil olan zənglərin qəbulu və yönləndirilməsi •Müraciət edən şəxslərə düzgün məlumatların verilməsi; •Qeydiyyat işlərinin həyata
Məhsulların xüsusi texnologiya ilə reklam və təqdimatını aparmaq; Satışların artırılması; Onlayn reklamların yaradılması; Komanda işinin təşkili. İş ofisdən idarə olunur və tam öyrədilir.
Şirkətin iş sisteminə uyğun yeni kadrların seçimi, Satışların artırılması üçün layihələrin tərtibi, Onlayn reklamları düzgün idarə etmək, Komanda işinin təşkili və idarə olunması. İş ofisdən idarə
Vəzifə: Şirkətin istehsalatının satışını xüsusi texnologiya ilə aparmaq; Satışların artırılması üçün yeni layihələrin icrası; Onlayn tanıtım və reklam işlərini aparmaq; Müraciətlərin vaxtında və
-Daxil olan zənglərə cavab verilməsi -Göstərilən işlərin vaxtında yerinə yetirməsi -Müəssisənin işi və məhsulu barədə məlumatlandırmaq -Gələn CV müraciətlərinin cavablandırılması