- Müvafiq sahə üzrə ali təhsil (Maliyyə, Mühasibat uçotu);
- Mühasibatlıq sahəsində minimum 3 il iş təcrübəsi;
- “Mühasibat uçotu haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununu, Maliyyə hesabatlarının Beynəlxalq Standartlara əsasən mühasibat uçotunun aparılması qaydalarını, maliyyə, vergi və digər hesabatların tərtib edilməsi qaydalarını bilməli;
- Xüsusi analitik düşüncə və təqdim etmə bacarıqları;
- Peşəkar səviyyədə Microsoft Office proqramlarını(xüsusilə Excel) bilməli;
- Dil bilikləri: rus dili arzuolunandır;
- Yaş həddi: 26-40 aralığı;
- Xanım namizədlərə üstünlük veriləcəkdir.
İş haqqında
Elanı dostlarınla bölüş
-Vergi qanunvericiliyini bilmək; -Bütün vergi hesabatlarını ( Mənfəət, gəlir, sadələşmiş, ÖMV, Vahid hesabat, ƏDV ) mükəmməl bilmək; -Ticarət, istehsal, mal-material alışı və satışı sahələrində
IŞ haqqında. İş öyrədilir •Maarifləndirmə, Məlumatlandırma. •Daxil olan zənglərin qəbulu və yönləndirilməsi •Müraciət edən şəxslərə düzgün məlumatların verilməsi; •Kadrların yönləndirilməsi və s.
Satış sahəsində bacarıqlı, potensiallı şəxslərə iş təklif edirik. İş ofisdən idarə olunur və tam öyrədilir. Qrafik: 10:00-18:00. Məhsulların müştərilərə düzgün təqdimatı, tələbatın aşkarlanması,
Şirkətin istehsalatına uyğun müştəri bazasının formalaşdırılması; Onlayn müştərilərlə əlaqələrin düzgün qurulması; Tanıtım və reklamların texnologiyaya uyğun aparılması; Bu sahədə yeni kadrların
IŞ haqqında. İş öyrədilir •Maarifləndirmə, Məlumatlandırma. •Daxil olan zənglərin qəbulu və yönləndirilməsi •Müraciət edən şəxslərə düzgün məlumatların verilməsi; •Kadrların yönləndirilməsi və s.
İş sistemi: Brendin bazarda düzgün təqdimatının aparılması; Texnologiyaya uyğun satışın artırılması; Sosial şəbəkələrdə iş sistemi və istehsalatın tanıtımı; Bu sahəyə yeni kadrların hazırlanması. İş