İş üçün müraciətlər
Kimyəvi analiz laborantı
Kimyəvi analiz laborantı maaş - 700azn
Gülarə ətraflı
İqtisadiyyat və maliyyə işlərinə dair istənilən vəzifə maaş - 500azn
Emil İmanov ətraflı
Mühasib maaş - 1300azn
Seymur, ətraflı
Sənədləşdirmə, ofisdaxili işlər.
Sənədləşdirmə, ofisdaxili işlər. maaş - 600azn
Ləman ətraflı
Tornaçı maaş - 500azn
Tabriz ətraflı
Fərqi yoxdur
Fərqi yoxdur maaş - 400azn
Abbas ətraflı
Bələdçi maaş - 500azn
Kərim ətraflı
Merçendayzer maaş - 500azn
Cəvahir ətraflı
Mühafizə və ya sürücü ekspeditor maaş - 500azn
Kamil ətraflı
Sərbəst mühasib
Sərbəst mühasib
Bahar Qaraxanova ətraflı
Bölmə İş elanları / Maliyyə / Digər maliyyə işi
Business Development Specialist

Vəzifə: Business Development Specialist

900 - 1000 AZN

Novo Nordisk A/S

İş haqqında məlumat

Join the International Operations (AAMEO) Business graduate programme in Algeria, Azerbaijan, India, Iran, Indonesia, Kazakhstan, Malaysia or Philippines
About the International Operations (AAMEO) Business graduate programme
Novo Nordisk’s Region AAMEO encompasses markets in Africa, Asia, Middle East and Oceania. Employees working within business in Novo Nordisk have a wide range of roles and responsibilities – but all share the same commitment to excellence and to drive the continued success of Novo Nordisk. This graduate programme spans many business functions including business development, regulatory affairs and product supply.
- During the programme you will work with senior managers and build an international network of world-class colleagues, establishing yourself as one of tomorrow’s key people in business at Novo Nordisk.
Please note: This specific graduate programme is targeted at local candidates from Algeria, Azerbaijan, India, Iran, Indonesia, Kazakhstan, Malaysia and Philippines. We also have a Global Business Processes graduate programme and many other graduate programmes, which are open to applicants from anywhere in the world.
- The position During the 2-year programme you will undertake three rotations of 8-months duration
- One rotation will take place in your home country, one rotation will be in our corporate headquarters in Denmark, and one will be in one of our business regions or global affiliates. Examples of recent rotations include Kenya, Mexico or Turkey.
The rotations are shaped to suit your development needs, while meeting our business requirements and to ensure you build the required competences. Below is an example of how the rotations could be shaped:
- Rotation 1 Working in your home country, you will become truly close to the marketplace in an affiliate and get hands-on experience with the business challenges that pharmaceutical
companies face in your local market.
- Rotation 2 During your placement in our corporate headquarters in Denmark, you will get acquainted with corporate life as you are assigned to a key corporate function such as Product Supply or Business Development, depending on your interest and the needs of the business.
- Rotation 3 Located for example in marketing, business development or market access in one of our global affiliates, you will get true international experience in a global organisation
Apply before 5 February at

Namizədə tələblər

Qualifications To apply for the International Operations (AAMEO) Business graduate programme, you must have:
- A master’s degree from 2016 or 2017 in a relevant subject, for example within economics, management, international business or marketing
- International experience from working, studying or voluntary work
- Relevant work experience or extracurricular activities
- Above average academic achievements
- Professional fluency in English
- Citizenship in the country you wish to apply for
If you meet all the criteria then apply now and no later than 5 February 2017 by submitting your motivational letter and CV (in English) plus a copy of your master’s certificate or latest grade transcript.
In addition, you must provide a 1-minute video of yourself explaining why you are the ideal candidate for the International Operations (AAMEO) Business graduate programme.
Please note: if you are graduating outside this timeframe then check out these opportunities: student jobs,internships and permanent entry level jobs


Tarix: 26-01-2017, 20:38
Baxılıb: 1 717
Novo Nordisk A/S

İş haqqında

  • Yaş həddi : 20 - 25 yaş arası
  • Təhsil : Ali
  • İş təcrübəsi : 1 ildən 3 ilə qədər
  • İş saatı : Digər

Elanı dostlarınla bölüş

Novo Nordisk A/S ilə bağlı digər elanlar

Oxşar elanlar

Ofis Meneceri Tələb olunur

Ofis Meneceri Tələb olunur 500 - 1200 AZN

Btholding

IŞ haqqında. İş öyrədilir •Maarifləndirmə, Məlumatlandırma, •Daxil olan zənglərin qəbulu və yönləndirilməsi •Müraciət edən şəxslərə düzgün məlumatların verilməsi; •Qeydiyyat işlərinin həyata

14 noyabr 2024
Bakı şəhəri
1 ildən aşağı
Reklam işləri üzrə xanım menecer tələb olunur

Reklam işləri üzrə xanım menecer tələb olunur 700 - 1000 AZN

Tianjin,

Məhsulların xüsusi texnologiya ilə reklam və təqdimatını aparmaq; Satışların artırılması; Onlayn reklamların yaradılması; Komanda işinin təşkili. İş ofisdən idarə olunur və tam öyrədilir.

14 noyabr 2024
Bakı şəhəri
1-3 ilə qədər
Menecer köməkçisi tələb olunur

Menecer köməkçisi tələb olunur 700 - 1000 AZN

Tianjin,

Şirkətin iş sisteminə uyğun yeni kadrların seçimi, Satışların artırılması üçün layihələrin tərtibi, Onlayn reklamları düzgün idarə etmək, Komanda işinin təşkili və idarə olunması. İş ofisdən idarə

13 noyabr 2024
Bakı şəhəri
1-3 ilə qədər
Satış meneceri üzrə kadrlar tələb olunur

Satış meneceri üzrə kadrlar tələb olunur 800 - 1500 AZN

Tianjin Group,

Vəzifə: Şirkətin istehsalatının satışını xüsusi texnologiya ilə aparmaq; Satışların artırılması üçün yeni layihələrin icrası; Onlayn tanıtım və reklam işlərini aparmaq; Müraciətlərin vaxtında və

12 noyabr 2024
Bakı şəhəri
1-3 ilə qədər
Ofis Meneceri

Ofis Meneceri 700 - 900 AZN

Empirical Center,

-Daxil olan zənglərə cavab verilməsi -Göstərilən işlərin vaxtında yerinə yetirməsi -Müəssisənin işi və məhsulu barədə məlumatlandırmaq -Gələn CV müraciətlərinin cavablandırılması

05 noyabr 2024
Bakı şəhəri
1 ildən aşağı