İş təcrübəm haqqında (ətraflı)
5 ildən artıq
05.01.2012– 22.08.2016
“Deka Bank” KB ASC İnsan Resurslarının idarə edilməsi şöbəsinin müdiri
• Daxili intizam qaydalarının yaradılması və Bankda etik davranış normalarına nəzarət etmək,
• Aylıq və ya rüblük DSMF, statistika, məşğulluq hesabatlarının hazırlanması və lazımi ünvana göndərilməsi;
• Məzuniyyət qrafikinin tərtib edilməsi, işçilərə məzuniyyətlərin verilməsinin uçotunun aparılması, məzuniyyətlərin cədvəl üzrə istifadəsinə nəzarət;
• Davamiyyət qaydalarının təşkili, işçilərinin davamiyyətinə və davamiyyət cədvəlinə nəzarət, aylıq hesabatların hazırlanıb mühasibatlıqa təqdim olunması;
• Ştat cədvəlinin hazırlanması və qüvvədə olan ştat cədvəlinə əsasən vakant yerlərə nəzarət;
• Bankın məqsəd və vəzifələrinin həyata keçirilməsi üçün kadr tələblərinin müəyyən edilməsi;
• İşə götürməyə dair qaydalarının hazırlanması, işə qəbulun təşkili ( işə qəbul CV-lərinin toplanılmasına nəzarət, testlərin hazırlanması, müsahibənin təşkili, namizədlərin məlumat bazasının yaradılması)
• Əmək kitabçalarının açılması /bağlanması, müvafiq qeydlərin aparılması və elektron qeydiyyatı;
• Əmək müqaviləsinin tərtib olunması və qeydiyyatına nəzarət.
• İşçilərin şəxsi işlərinin avtomatlaşdırılması və elektron arxivin yaradılması işinin təşkili;
• Vəzifə təlimatlarının hazırlanması, iş təhlilinin aparılması, vəzifələr üzrə əsas iş funksiyalarının müəyyən edilməsi və sənədləşdirilməsi;
• İnsan Resurslarının hərəkəti barədə İdarə Heyətinin əmrlərinin (cərimə, xəbərdarlıq, vəzifə dəyişikliyi, əvəzetmə, işdən azad etmə və s.) hazırlanması və onun icrasının təmin edilməsinə nəzarət.
• Bankın məqsədlərinə nail olmaq üçün lazım olan bilik və bacarıqları inkişaf etdirmək, iş prossesində ortaya çıxan problemlərinin həllinə kömək göstərmək;
• Yüksək göstəriciləri olan işçilərin bankda qalmasını nizamlayan, bankın məqsədlərinə nail olmasını dəstəkləyən və yüksək effektivliyi təmin edən müavinat və mükafatlar sistemini yaradılması;
• İşdən azad etmə və vəzifə dəyişmənin işçilərə olan neqativ təsirini nəzərə alaraq onun peşəkar, ədalətli və işçiyə və kollektivə mümkün qədər az təsir göstərən idarə olunması ƏM çərçivəsində təmin edilməsi;
• İşdən çıxn işçilərin şəxsi işlərinin arxivləşməsinə nəzarət;
• Arayışların və məktubların hazırlanması, xəstəlik vərəqələrini doldurulmasına nəzarət;
01.09.2011– 30.12.2012
“Parabank” ASC İnsan Resursları Departamentinin Kadrlar şöbəsinin mütəxəssisi
15.04.2009 – 01.09.2011
“Parabank” ASC İnsan Resursları Departamentinin İşə qəbul şöbəsinin mütəxəssisi
18.11.2008 – 15.04.2009
“Parabank” ASC “Mərkəz” filialı qeydiyyatçı
Təhsilim haqqında (ətraflı)
Natamam ali
Bakı Dövlət Universiteti
Regionşünaslıq (Amerikaşünaslıq) 2004-2008
Bakalavr ( B № 110140 )
Tarix: 5-02-2017, 16:19
Baxılıb: 1 574