- Yaş: 22-35 yaş
- İş təcrübəsi: 2 ildən 5 ilə qədər
- Mühərrik yağlarının satışında çalışanlara üstünlük verilir
- Şəxsi avtomobilin olması mütləqdir
- Gündəlik təyin edilmiş rut üzrə satış mərkəzlərini ziyarət edərək sifarişləri qəbul etmək;
- Gundəlik ərazidə görülən işləri və sabahki iş planını satış meneceri ilə müzakirə etməsi
- Müştəri borclarındakı hərəkətliliyini yoxlamaq
- Ziyarət sayı, effektivlik dərəcəsi və götürülməyən sifarişlərin səbəblərini araşdırmaq
- Həyata keçirilən kampaniyalarla bağlı müştəriləri düzgün məlumatlandırmaq;
- Problemli müştərilə haqqında rəhbərliyi vaxtında məlumatlandırmaq
- Ərazisində yeni satış nöqtələri tapmaq, müştərilər cəlb etmək
- DPSM prinsiplərinə riayət edir:
1. Distribution (Distribyutorluq) - Bütün növ məhsulların satış nöqtələrində olmasını təmin etmək;
2. Pricing (Qiymət siyasəti) - Şirkətin qiymət siyasəti ilə bütün satış nöqtələrindəki müştəriləri tanış edir, qiymət təkliflərini irəli sürür;
3. Shelfing (Şelfinq) - şirkətin təmsil etdiyi məhsulların satış nöqtələrindəki piştaxtalarda əvəlcədən müəyyən olunmuş qaydada düzülüşünü təmin etmək;
4. Merchandising (Merçendaysinq) - şirkətin təmsil etdiyi məhsullara aid reklam ləvazimatlarından düzgün istifadəsini təmin etmək;
İş haqqında
Elanı dostlarınla bölüş
IŞ haqqında. İş öyrədilir •Maarifləndirmə, Məlumatlandırma. •Daxil olan zənglərin qəbulu və yönləndirilməsi •Müraciət edən şəxslərə düzgün məlumatların verilməsi; •Kadrların yönləndirilməsi və s.
Satış sahəsində bacarıqlı, potensiallı şəxslərə iş təklif edirik. İş ofisdən idarə olunur və tam öyrədilir. Qrafik: 10:00-18:00. Məhsulların müştərilərə düzgün təqdimatı, tələbatın aşkarlanması,
Şirkətin istehsalatına uyğun müştəri bazasının formalaşdırılması; Onlayn müştərilərlə əlaqələrin düzgün qurulması; Tanıtım və reklamların texnologiyaya uyğun aparılması; Bu sahədə yeni kadrların
IŞ haqqında. İş öyrədilir •Maarifləndirmə, Məlumatlandırma. •Daxil olan zənglərin qəbulu və yönləndirilməsi •Müraciət edən şəxslərə düzgün məlumatların verilməsi; •Kadrların yönləndirilməsi və s.
İş sistemi: Brendin bazarda düzgün təqdimatının aparılması; Texnologiyaya uyğun satışın artırılması; Sosial şəbəkələrdə iş sistemi və istehsalatın tanıtımı; Bu sahəyə yeni kadrların hazırlanması. İş