İş təcrübəm haqqında (ətraflı)
5 ildən artıq
1.Çörək zavodu - Buxalter
-Yazı operatoru, Hesablama işlərinin aparılması
2.Fujifilm Foto Studio
-Microsoft Office, İnternet, Corel DRAW, Adobe Photosop proqramlarında iş, Mətnlərin yığılması, vizitka, menyu , jurnal üzlüklərinin yığılması,kserokopiya, printer, skaner, foto-montaj və s
3.“Hippokrat” MMC - Ofis Meneceri
-- Direktor asistenti (müdriyyətin vedriyi tapşırıqları vaxtı-vaxtında məsuliyyətlə icra etmək )
- Reception (daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması və yönləndirilməsi, poçt ünvanımıza gələn məktubların yönləndirilməsi, Marketinq şöbəsinə lazım olan annatasiyalar, vademekumlarda dəyişikliklərin edilməsi, marketinq şöbəsini lazımi materialarla təchiz etmək, ofis daxili yaranan texniki problemlərin aradan qaldırılması üçün lazımi tədbirlərin görülməsi, ofis və məişət ləvazimatlarının illik siyahısının tərtibi, saxlanılmasına nəzarət və şöbələrin lazımi ləvazimatlarla təchiz edilməsi )
4. “BSS” Group MMC - Ofis adminstratoru (16.07.2015-Hal hazır)
- Şirkətə gələn zənglərin cavablandırılması və əməkdaşlarla calaşdırılması
- Rəhbərliyin telefon danışıqlarını təşkil etmək, faks, mail göndərmək və rəhbərlik olmadığı vaxtda alınan xəbərləri qeyd etmək və aldığım məlumatların məzmununu ona çatdırmaq
Ümumi Öhdəliklər:
- Şirkətlə əməkdaşlıq edən şirkətlər haqqında məlumat bazasını yaratmaq
- Müştərilərlə kontaktların qurulması və gələn sifarişlərin operattiv surətdə qeydiyyatı
- Şirkətlərlə şirkətin müəyyənləşdirdiyi korporativ yazışma etikası əsasında yazışmalar aparmaq
- Daxil olan və çıxan sənədlərin qəbulu, qeydiyyatı, icrasına nəzarət
-Anbara nəzarət
-Həftəlik Anbardan mədaxil, məxaric siyahısının qeydiyyatı
-Aylıq Revizə edilmiş Anbar siyahısının müdriyyətə təqdimatı
-Kassa Mədaxil Orderinin qeydiyyatı
-Kassa Mədaxil Orderinə müvafiq Etibarnamələrin hazırlanması
- Ish vaxti yaranan problem ve suallarin operativ helli
- Gələn qonaqların qarşılanması
- Direktorun birbaşa tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi
- Ofislərin cari təsərrüfat fəaliyyəti ilə bağlı lazımi işlərin görülməsi
- Hesab-faktura ilə işləmək
-Qaimə-Fakturanın yazılması
- Ofis avadanlıqları ilə işləmək bacarığı
- İşə yaradıcı yanaşma, təşkilatçılıq və ünsiyyət qurmaq qabiliyyəti
- Kollektiv və müştərilərlə düzgün ünsiyyət qurma bacarığı
- İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti
- Yüksək qavrama və öyrənmə qabiliyyəti
- Vəzifə öhdəliklərini qüsursuz olaraq yerinə yetirmək
Əlavə olaraq
Baş Mühasibin koməkcisi
-Anbara nəzarət
-Həftəlik Anbardan mədaxil, məxaric siyahısının qeydiyyatı
-Aylıq Revizə edilmiş Anbar siyahısının müdriyyətə təqdimatı
-Kassa Mədaxil Orderinin qeydiyyatı
-Kassa Mədaxil Orderinə müvafiq Etibarnamələrin hazırlanması
- Hesab-faktura ilə işləmək
-Qaimə-Fakturanın yazılması
- İşə yaradıcı yanaşma, təşkilatçılıq və ünsiyyət qurmaq qabiliyyəti
- Kollektiv və müştərilərlə düzgün ünsiyyət qurma bacarığı
- İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti
- Yüksək qavrama və öyrənmə qabiliyyəti
- Vəzifə öhdəliklərini qüsursuz olaraq yerinə yetirmək
Təhsilim haqqında (ətraflı)
Orta xüsusi
Bakı Biznes Kooperasiya Kolleci
İnformatika müəllimi
Tarix: 13-04-2017, 07:16
Baxılıb: 1 580