Baku Creative Agency Back-End Developer vakansiyası elan edir: İş barədə məlumat - Həftəlik 6 iş günü/Saat 10:00-dan 19:00-dək) - PHP vasitəsilə “FrontEnd” tərəfinin hazırlanması, müvafiq
Ofis daxilində təşkilatı idarəçilik işlərini bacaran,idarə etmə işlərində,müəyyən vəzifələrində işləmiş, öz gücünə,potensialına güvənən şəxslərə iş təklif olunur. İş qısa müddətə peşəkar mütəxəsislər
- Şirkət məhsullarının satışının təşkili - Verilən tapşırıqları vaxtında və keyfiyyətli yerinə yetirmək - Müştərilərə məhsulun keyfiyyəti, tərkibi və digər fərqləndirci xüsusiyyətləri barədə məlumat
• Gündəlik və aylıq kassa hesabatlarınin tərtib edilməsi • Müdriyyətin tapşırdığı, işləri və hesabatları vaxtında yerinə yetirməli • Aylıq daxili maliyyə hesabatlarının hazırlanması •Rəhbərliyə
Əsas vəzifələr: • Mağazada yüksək keyfiyyətli müştəri xidmətini həyata keçirmək; • Müştərinin seçimi üçün optimal şərait yaratmaq; • Mövcud müştərilər ilə əlaqələri gücləndirmək, yeni müştərilər
Atatürk pr. Yerləşən Bahçeli restoranına 2 ofisiant qız tələb olunur. Alkoqolsuz,ailəvi məkandır. 2 % ofisiantın alverindən verilir (800-1200 arası) + çayevoy özünə. İş saatı 9:00-18:00
- iş vaxtı 10:00-19-00dək - rəhbərliyinin verdiyi tapşırıqların vaxtında və tam yerinə yetirilməsi - studiomuza gələn hörmətli müştərilərin və qonaqların gülərüzlə qarşılanması və yola salınması -
- Əmək haqqı 700-1000 azn -İş Nərimanovda YErləşir(Create MMC) - Müdiriyyətin tapşırıqlarına əməl olunacaq - Telefonları və email adresinə gələn mesajları cavablayacaq
Daşınmaz əmlak sahəsində xidmət göstərən (alqı-satqı deyil) şirkətdə katibə-resepşin vəzifəsi. müvafiq sənədlərin hazırlanması və ofisə aid digər işlərin icrası.
Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların yerinə yetirilməsi Elektron ünvana daxil olan mailləri cavablandırmaq, lazımı ünvanlar ilə yazışmaların edilməsi Daxil və xaric olan sənədlərin qeydiyyatı,
- Günlük satış əməliyyatlarının müvafiq qeydiyyatlarının aparılması - Günlük, həftəlik, aylıq hesabatların hazırlanması - Vergi hesabatlarının (Sadələşdirilmiş, ÖMV, Mənfəət) hazırlanması və təqdim
Reklamın təşkili və idarə olunması Company T ltd şirkətinə reklam menecerləri tələb olunur. İşlərimiz ofis daxilində həyata keçirilir. İş haqqında: -Şirkətə məxsus reklam məlumatlarının hazırlanması
Fərdi olaraq sərbəst şəkildə mühasibat işi ilə məşğul oluruq. İstənilən böyük və ya kiçik şirkətin mühasibat işini aparaırıq. Xidmətə daxildir: 1. Əməliyyatların ucotunun aparılması; 2. Kassa
Pozitiv, düzgün nitq qabiliyyətli və vətəndaşlarla iş üzrə təcrübəli şəxslərə şirkətin maarifləndirmə sahəsi üzrə iş fəaliyyətinə dəvət edirik. İş prosesi öyrədiləcək. Vəzifələr: - Şirkətə müraciət
Anbardar Tələblər: Təcrübəli olmalı Proqramların bilməsi arzuolunandır Yaş 30-dan yuxarı Yaşadığı ünvan: Masazıra, Xırdalan, 20 yanvar, Baladjari-ya yaxın Vəzifələr: Anbara gələn malların qəbul
Surucu Masazırda, Xırdalan, Şamaxinkada, 20 yanvar,microrayon-r yaşayan namizədlərə üstünlük veriləcək Öhdəlikər: Ford Transit yük maşının sürməsi; Rəhbərliyin göstərişlərini icra etmək. Müraciət
-Müştərilərə kredit məhsulları haqqında məlumat vermək -Yeni müştərilər cəlb etmək -Mütəmadi olaraq aktiv marketinq təbliğatı həyata keçirmək -Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqları dəqiq və
- Konsaltinq şirkətinə mühasib (təcrübəçi) tələb olunur - İş rejimi: 09:00-18:00 (bazar ertəsi-cümə) - Təcrübə ödənişlidir -Ünvan: Xocalı pr.55, Aga Business Center Maraqlı olan şəxslər mövzu yerində
•AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə; •Əmək haqqı 350 AZN •Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir; •İş saatı- 08:00-18:00 Şənbə - bazar istirahət •Ünvan- Azneft ərazisi
Şirkətə reklam meneceri tələb olunur. Şirkətə məxsus bütün reklam işlərini görmək, iş sisteminin və istehsalatının tanıdılması və idarə olunması. Bacarıqlı, potensiallı və bu sahəyə maraqlı şəxslər
-İş saatı – 09:00-18:00 ( bazar ertəsi-cümə) -İş yeri – Xocalı pr 55, Aga Business Center -AR Əmək Qanunvericiliyinə uyğun sənədləşmə -Əmək haqqı – 1000-1200 AZN -Mühasibat uçotu üzrə ilkin
•Fərdi olaraq layihəni idarə edir və uğurlu şəkildə nəticəyə çatmasını təmin etmək, •Heyətin işə götürülməsi, idarəedilməsi, •Resursların ayrılmasına, düzgün istifadəsinə nəzarət edir və layihənin
•Gündəlik tibbi müəssisələri və aptekləri ziyarət etmək •Preparatları tibbi müəssisələrdə və apteklərdə tanıtmaq •Preparatlara təlabat yaratmaq və satışını təşkil etmək •Görülən iş barədə vaxtında
sirniyyat magazasina temizlik iscisi lazimdi seher 8de ise baslayacaq axsam 6da isden cixacaq yemek verilir forma verilir is oyredilir
-Müştərilərə kredit məhsulları haqqında məlumat vermək -Yeni müştərilər cəlb etmək -Mütəmadi olaraq aktiv marketinq təbliğatı həyata keçirmək -Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqları dəqiq və