Tələblər:
- Müştərilərin istək və ehtiyaclarını təxmin edib analiz edə bilmək;
- Fəaliyyət göstərdiyi ölkə və ya bölgənin bazarını analiz edə bilmək;
- Psixoloji olaraq və davranışları ilə özünü qəbul etdirmək funksiyası;
- Potensial alıcıları hazır müştəri vəziyyətinə gətirmək üçün davranış tərzi;
- Satış sonrası xidmətlə əlaqədar ortaya çıxan problemlərin həll edilməsi bacarığı;
- Azərbaycan dilini mükəmməl bilmək(xarici dil bilikləri yüksək qiymətləndirilir);
- İnsanlarla ünsiyyət qura bilmək bacarığı;
- Kollektivlə işləmək bacarığı;
- bilik və iş təcrübəsini daimi təkminləşdirmək;
- ofisdaxili rəsmi geyim, xarici görünüş və şəxsi gigiyena qaydalarına ciddi riayət etmək.
İş qrafiki:
- həftənin 6 günü saat 10:00-dan 17:00-dək;
- 1-ci və 5-ci günlər saat 10:00-dan 17:00-dək;
- 6-cı gün 10:00-dan 15:00-dək.
Qeyd: Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını aşağıdakı elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər. Yalnız şəkilli CV-lər qəbul olunur.
Email: [email protected]
İş haqqında
Elanı dostlarınla bölüş
Hal-hazırda təqaüddə olan zabitlərimizə AzTMM Group şirkətində ofis daxili kadrlar üzrə inspektor işi təklif edirik. Fəaliyyət: - Kardların qəbulu, inspeksiyası, iş və şirkət barədə məlumat
Beynəlxalq bisnez korporasiyası bakı filialında satış menecerliyi üzrə iş müsahibəsinə start verildi. Vəzifələr: - Satış proqramının hazırlanması; - Şirkəti təmsil etmək; - Satdığı məhsulları və ya
IŞ haqqında. İş öyrədilir •Maarifləndirmə, Məlumatlandırma. •Daxil olan zənglərin qəbulu və yönləndirilməsi •Müraciət edən şəxslərə düzgün məlumatların verilməsi; •Kadrların yönləndirilməsi və s.
Satış sahəsində bacarıqlı, potensiallı şəxslərə iş təklif edirik. İş ofisdən idarə olunur və tam öyrədilir. Qrafik: 10:00-18:00. Məhsulların müştərilərə düzgün təqdimatı, tələbatın aşkarlanması,
Şirkətin istehsalatına uyğun müştəri bazasının formalaşdırılması; Onlayn müştərilərlə əlaqələrin düzgün qurulması; Tanıtım və reklamların texnologiyaya uyğun aparılması; Bu sahədə yeni kadrların
IŞ haqqında. İş öyrədilir •Maarifləndirmə, Məlumatlandırma. •Daxil olan zənglərin qəbulu və yönləndirilməsi •Müraciət edən şəxslərə düzgün məlumatların verilməsi; •Kadrların yönləndirilməsi və s.
İş sistemi: Brendin bazarda düzgün təqdimatının aparılması; Texnologiyaya uyğun satışın artırılması; Sosial şəbəkələrdə iş sistemi və istehsalatın tanıtımı; Bu sahəyə yeni kadrların hazırlanması. İş